پسر:واي خداي من،عجب چهره زيبايي،چه لطافتي،مثل گل ميموني.از چي استفاده ميكني؟
دختر:Adobe Photoshop CS5‎!‎

 

فارسی: دوستت دارم.
انگلیسی: آی لاو یو.
فرانسه: ژ تم.
اسپانیول: ته آم.
ایتالیایی: تی آم.
آلمانی: ایش لیبه دیش.
دخترونه: بولولو گوجی موجی بوچ بوچ!!!

 

النظر و واجبت....نظر يادتون نره :دي



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, |

 

جديدترين بيماري کشف شده دختران در فيس بوک :
خود داف پنداري مزمن مقاوم به درمان
از علائم اين بيماري :...
ادا اطوار هاي فمينيستي در آوردن و مطالب ضد مرد ها نوشتن،در حالي که توي دلشان قند آب ميشود که پسري به آنها حتي نگاه کند
1. انداختن عکس هاي بي شمار از خود در آينه دستشويي با آرايش مسخره در حالي که موبايل يا دوربين در دست دارن
2. اضافه ...کردن واژه جون به انتهاي اسم خود مثل فريبا جون
3.تايپ کردن اجق وجق مثلا اجيجم، اجقم ، ميسي و ساير مزخرفات
4.اين رليشن شيپ زدن الکي
5.قلب فرستادن براي همه در کامنت ها
6.شهر محل سکونت رو لندن يا نيويورک زدن در حالي که از دوقوز آباد هستن



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, |

 

♖♘♗♕♔♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╗════════╔
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╝════════╚
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜
مـــات شــدم از رفـتنت هیــچ مـیز شطـرنجی هـم در مــیان نـــبـود ! ایـن وســط فــقط یـک دل بـــود ...کـه دیگــر نـیست ...!!!

 

 

 

.طریقه کسب درامد از "فیسبوک"
برید تو قسمت Account
بعدش برید توی Account setting
بعد برید پایین پایین
این گزینه رو انتخاب کنید:
Deactivate
اکانت خود را غیر فعال کرده و برید سر کار و زندگیتون و
کسب درامد کنید...

 

 

به بعضیا باید گفت:
تــو کــه انــقــدر بــارِتـــه ،
دیــســک ِ کــمــر نــگــیــری یــهــو ...:|

 

 عاشق اون صحنه ایم که چن نفر با هم میریم رستوران
میخوایم حساب کنیم !!
یکی زیپ کیفش وا نمیشه !
یکی داره دنباله کیفش میگرده !
یکی دکمش گیر کرده !
یکی دستش تو جیبش تو همین لحظه جا نمیشه !!
اون یکی گوشیش زنگ میخوره !
اون یکی کیفش تو ماشین جا مونده !
ینی یه همچین آدمهایی هستیم ما

 

 

بدنبال واژه مباش... کلمات فریبمان میدهند،وقتی اولین حرف الفباکلاه سرش برود فاتحه کلمات را باید خواند.دکترشریعتى

 

 اگه قراره با دمپایی ابریِ خیس تو دهنِ کسی‌زده بشه،اون کسی‌نباید باشه جزدختري  که با صدای بچگونه حرف میزنه..! :|
 



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, |

تازگی ها هم یه تبلیغ دیدم که اصلا نمیتونم هضمش کنم.
باباهه میاد تو خونه میگه دخترم امسال دوست داری مسافرت کجا بریم؟
دختره میگه بابایی من از مسافرت میترسم.
باباهه میگه واسه چی عزیزم؟
دختر : آخه خیلی ها تو مسافرت کشته میشن
... بابا :غصه نخور دخترم بابا فکر اونجاشم کرده
بعد پرده رو کنار میزنه یه پراید پارکه.
دختره :هورااااااااااا ااا
بعدشم میگه سایپا مطمئن :|

 

بچه ک بودم کارتون فوتبالیستارو ک میدیدم جو گیر میشدم
توپو برمیداشتم
و شروع میکردم شوت زدن
موقعی ک میخورد ب شیشه ها و خورد میشدن
پیش خودم کلی ذوق میکردم ک مثل کاکرو چ شوتهای قوی میزنم:-‏)‏

 

یادتونه سوپر ماریو بازی میکردیم
موقعی ک ب جوجه تیغی میخورد
چن متر میرفت هوا
بعد با چشمای گرد شده نگامون میکرد
الان دارم فکر میکنم تو اون لحظه با زبون بی زبونی داشته فحش بارمون میکرده:‏)‏

 

 

کی یادشه؟:|
این کتک هایی که ما تو مدرسه خوردیم، اعضای القاعده تو زندان گوانتانامو نخوردن، کلن کتک از جمله وسایل کمک آموزشی پرکاربرد زمان ما محسوب میشد. خط کش، سیلی، جُفتک، خودکار لای انگشت
و ..
و.

یاد فیلم اره افتادم

 

 

 

چن وقتی هست میرم بدنسازی
یه شونه تخم مرظ خریده
بودم ک بخورم
از باشگاه برگشتم دیدم اثری ازش نیست
بهم گفتن صامی(داداش 5 سالم)
شکوندتشون
با حالت عصبانیت بهش نگاه کردم
گفت هاااااااااا چیه
دو روز رفتی بدنسازی گردن کلفت شدی جوجه؟
من=-0
گنده لات محل=-0
دمبل های باشگاه=-0
رونی کلمن=0-

آرنولد شوتی=-0



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, |

 

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش

ایران رتبه اول استفاده از لوازم آرایش
 


دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, |

 

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

ترس

 نظر .....



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, |

خنده

 
 

مامان بزرگم زنگ زده بود واسه داداشم که سربازیه ، شماره رو گرفته بود، هی میگفت :
ننه صدای نوارتو کم کن بفهمم چی میگی ،
ننه گوشام سنگینه ،
ننه صدات واضح نمیاد ،
صدای نوارتو کم کن !!
کنجکاو شدم ببینم چه خبره ،گوشی رو ازش گرفتم دیدم یه ساعته داره با پیشواز ایرانسل حرف میزنه ! :D

 

فقط زن ايراني ميتونه با هيكل قلمبه،مو هاي شونه نزده،با بوي قورمه سبزي،از آشپزخونه بدو بدو براي ديدن صحنه معرفي ملكه زيبايي 2012بياد وبا اعتماد بنفس كامل بگه:اين كجاش خوشگله؟

 

نظر يادتون نره



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, |

 

اندر حکایت خلیج همیشه پارس

 
خلیج همیشه پارس (فارس) و واژه مجعول خلیج ع ر ب ی عباراتی هستند که بارها و بارها در این سالهای اخیر به گوش ما رسیده اند. دسته گل مقامات چینی در خلال مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی گوانگجو، بهانه ای شد که مروری بر تحولاتی که منجر به پیدایش اختلاف مابین ایران و کشورهای عربی بر سر بکارگیری نام صحیح خلیج پارس (فارس) گشت، بپردازم.

 
در متون تاریخی، آبراهی که ایران را از شبهه جزیره عربستان و کشورهای حاشیه این خلیج همیشه پارس جدا می سازد، همواره خلیج پارس نامیده شده است و تنها از اواسط دهه ۶۰ میلادی و با آغاز جنبش "پان عربیسم" (ملی گرایی عرب) به رهبری جمال عبدالناصر، واژه مجعول خلیج ع ر ب ی پای به منصه ظهور گذاشت. این واژه از زمان تولد محل مناقشه بین ایرانیان و اعراب بوده است و بارها و بارها توسط کشورهای ثالث مورد بهره برداری سیاسی و اقتصادی قرار گرفته است که پیشتر به تفصیل در سایت آفتاب مورد بررسی قرار گرفته است. آخرین مورد سوء استفاده از این نام تنها چند روز پیش توسط برادران کمونیست چینی صورت گرفت که دنیا را با آن چشمان تنگشان بسیار بهتر از سیاستمداران ایرانی می بینند. چینی ها که به درماندگی و آسیب پذیر بودن ایران بواسطه تحریمهای جهانی آگاه می باشند و نیک می دانند که بی مهری آنان یقینا از سوی دولتمردان ایران بی پاسخ خواهد ماند، با این حرکت دل بسیاری از شیوخ حاشیه خلیج پارس را بدست آوردند که نتیجه آن را با افزایش صادرات محصولات بنجل چینی به این شیخ نشینان و افزایش درآمد سرانه کشورشان خواهند دید. هر چند که جمال عبدالناصر که "پان عربیسم" را پایه گذاری کرده و یا اعرابی که آنرا پیگیری می کنند، متهمان شماره یک از دید بسیاری از ایرانیان میهن پرست بشمار میروند، اما نباید از کنار نقش اسلامیون افراط گرا و آیت الله های ایرانی که پس از انقلاب اسلامی موجب دوباره زنده گشتن این واژه مجعول گردیدند، بسادگی گذشت.

با وقوع انقلاب اسلامی و به قدرت رسیدن شیعیان در ایران، مسلمانان افراطی به رهبری آیت الله خمینی که سودای مطرح کردن مجدد اسلام بعنوان یکی از قطب های سیاسی را در سر می پروراندند، جهت همراه سازی مسلمانان کشورهای همسایه شروع به سردادن شعارهای ایده الیستی کرده و یکی از مسائلی که مطرح نمودند تغییر نام "خلیج پارس" به "خلیج اسلامی" بود. واژه ای که به نظر من به اندازه خلیج ع ر ب ی مجعول بوده و مطرح نمودن آن از طرف کسانی که حداقل پاسپورت ایرانی داشتند، مذموم و مشمئز کننده بود. در پی حمله نظامی عراق به ایران و حمایت همه جانبه اعراب از صدام حسین، دیری نپایید که رهبران شیعه مذهب ایرانی متوجه عدم مقبولیت خویش در میان سنی ها، وهابیون و بطور کلی جهان اسلام گردیدند. البته اشتباهات رهبران مذهبی در سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی در راستای حراج تمدن و اصالت ایرانی هیچگاه درس عبرتی برای دیگران نگشته و متاسفانه کماکان برخی از چهره های سیاسی و مذهبی کماکان بر یکپارچه کردن ایرانیان و اعراب به قیمت از بین بردن هویت و فرهنگ ایرانی اصرار می ورزند. موارد زیر تنها مشتی است نمونه خروار:


۱- در وبسایتی که حاوی مقالات و اندیشه های فردی که "استاد علی حسین امیری" نامیده شده، چنین آمده است:"بهترين نامي كه از نظر ما هم صحيح است، هم نامي بسيار نيكو است، و تمامي ما به آن افتخار مي كنيم و موجب وحدت و پايان دادن به اين بحث است، نام زيباي خليـج اسـلامي است......از دلايل ايرانيان اين است كه اين نام در طول تاريخ و از قديم در دوران فلان شاهنشاه بوده است. بايد در جواب گفت: اين شاهان ظالم اينقدر افتخار ندارند كه دائم به آنها استدلال شود. و در مورد قديمي بودن نام خليج بايد گفت: با آمدن اسلام بايد گذشته‌ها را فراموش كرد و فقط تسليم قوانين اسلام شد، كفار و مشركين در طول تاريخ و ابوجهل و ابولهب نيز همين دلايل را مي آورده اند كه ما از راه اجداد و گذشتگان خود بر نمي‌گرديم......اين مسئله را بايد در اين دوره بررسي كرد، در اين دوره كه كشورهاي اطراف خليج مسلمان و برادرند، نه با صدها سال پیش، و با زمان شاهاني كه معلوم نيست چه دين و راه و روشي داشته اند، و زمانیکه دین اسلام آمد اينكه ما قبلاً چه دين و چه اسم و چه عقايدي داشته ايم را فراموش كنيد (البته عقايد و فرهنگهاي مناسب و اخلاقي كه تضادي با اسلام ندارند مورد نظر ما نيست) ممكن است نام فارس هم بلا اشكال باشد و در تاريخ هم بوده و كسي هم توجهي به آن نداشته، ولي در زمان فعلي شرايط فرق دارد.....به آقاياني كه بر نام خليج فارس اصرار و پافشاري دارند بايد گفت: مگر شما با نام خليج اسـلامي مشكلي داريد و يا اينكه اسـلام را دوست نداريد؟!!"

اینجانب به هیچوجه در مقام پاسخگویی به این فرد بر نیامده، قضاوت را به شما خواننده گرامی واگذر می کنم و تنها به ذکر این نکته بسنده میکنم که در اینکه ایشان در چه زمینه ای استاد میباشند و چه کسی ایشان را به مقام فاخر استادی نائل فرموده اند، شک و تردید وجود دارد.

۲- رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ظاهر گشته و این خلیج را خلیج ع ر ب ی مینامد، هر چند که گوینده خبر این اشتباه احمقانه را بعدا تصحیح مینماید.

۳- شخصی که از ادبیات محمود احمدی نژاد استفاده کرده، در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ۱۳۸۹ مطلبی در وبسایت "گنجینه دانش" منتشر نموده که بخشی از آن بدون کم و کاست در اینجا نقل گشته است:

".........آخرای بیچاره بدبخت! آن کسی که دویست سال قبل فوت کرده است به چه درد تومی‌خورد؟! تو باید به دنبال ضعف و بیچارگی خودت باشی! اینکه می‌گویند:مولانا ایرانی و از ماست! یا سعدی از ماست! ...........شرف ما به این است که از اوّل تا آخر خلقت فقط چهارده معصوم داریم! چقدر مردم گیج هستند و چقدر ما بدبختیم! در مقابل معصومین علیهم السّلام مولاناکیست؟ حافظ کیست؟ تمام افتخار مولانا و حافظ به این است که خاک درب خانة امام مجتبی و حضرت سجّاد و امیرالمؤمنین را سرمة چشمان خود کنند!! مولانا تمام این کتاب بی‌نظیر و ارزشمند مثنوی را نوشته و از بزرگان است، از مکتب علی علیه السّلام آورده و جمع‌آوری نموده است! حال چرا ما باید بر سر عرب بکوبیم که: ما مولانا داریم؟! آخر ای بیچاره ! تو که هستی که به او افتخارمی‌کنی؟! أساساً مولانا و حافظ ننگ دارند که به تو نگاه کنند! حافظ ازدرون قبر فریاد می‌زند که همة افتخار من به رسول عربیّ اُمّی وامیرالمؤمنین و ائمّه علیهم السّلام است که همه عرب بوده‌اند!...............باری،این تکاثُر است که بصورت ملیّت فارسی و ایرانی و... با شعارهای حفظ فرهنگ و نیاکان و در میان ما رایج شده است! نیاکان ایرانی اغلب مشتی انسان‌های شرابخوار و زن ‌باره و... بوده‌اند . شما شاهنامه را بخوانید و ببینید اینها چه کسانی بودند! من سراسر وجودم از چنین نیاکانی بیزار است! رستم واسفندیار که بودند؟ آیا در سرتاسر شاهنامه از آنها یک کلام حکیمانه از این بهمن و توران و... به سراغ دارید؟ من یک نسخه از شاهنامه دارم که بیست سال است هر وقتی که می‌خواهم آنرا باز کرده مطالعه کنم، حیفم می‌آید که وقت خود را بجای روایات ائمّه در آن صرف کنم! کتابی که فقط در بگیر و ببند وبزن و بکوب و إحیای آداب و رسوم جاهلی و ملّی‌گرائی نوشته شده و می‌گوید:

                       بسی رنج بردم در این سال سی                             عـجم زنده کردم بدین پارسی

غلط کردید که با این کتاب سراسر تخیل موجب شدید زبان قرآن کنار گذاشته شود وبجای آن عجم زنده کردید! من خود فارسی زبان هستم ولی می‌گویم: این فارسی چه گلی بر سر ما زد؟ بهترین زبان در تمام دنیا عربی است و همه نوع کنایات و اشارات و لطائف در این زبان است و قوی‌ترین زبان از نظر منطق و بیان وقانون، زبان عربی است!..........دراین مدّت مدید از صدر اسلام تاکنون افتخار شما در طب و سایر علوم به ابوعلی سینا و فارابی و ابوریحان و امثال آنان است و اینان یا کتب خود راتماماً به عربی تألیف کرده و یا لااقلّ دو ثلث از آنها به زبان عربی است! آیا آنان نمی‌توانستند با فارسی خالص ـ به قول شما ـ همانند «شاهنامه»بنویسند؟! آری آنها خوب هم می‌توانستند ولی به روح این حرف‌های شماخندیدند! آقا این کفن هزار دفعه پوسیده شده! و تازه شما می‌خواهید آنرا ازنو بدوزید! بدبختی این است که سلیقه هم ندارند! و ای کاش قدری سلیقه داشتند!.............آخراین خلیج فارسی و خلیج عربی چه نفعی به حال ما دارد؟! چه اشکالی دارد که بگوئید: خلیج اسلامی و خود را راحت کنید؟ و این همان کاری است که شاه سابق می‌کرد! چقدر اختلافات در منطقه و عراق و... افتاده بود؟ دشمنان واستعمارگران هم طرفین را شناخته بودند و دائماً آنها را تحریک می‌کردند وتا احساس می‌کردند آرامش نسبی حکمفرماست کلمة «الخلیج العربی» را به کارمی‌بردند و آنگاه به اعلیحضرت!! برمی‌خورد و روابط تیره می‌شد و سفارت‌هابسته و... ملّت بیچاره هم قربانی این بازی‌ها واقع می‌شدند! خوب،چرا نمی‌فهمید؟ آخر این خلیج یک حدودی دارد و هر کسی در مرز خود باشد! بیائید و بگوئید: «الخلیج الاسلامی» که در اینصورت دیگران هم نمی‌توانند اعتراضی داشته باشند والاّ کار ما هم عیناً همان کاری است که شاه می‌کرده و آنوقت ما را جزء اجانب به حساب می‌آورند!..........

نوشته های این فرد آنچنان ضعیف و خالی از محتوا و منطق نوشته شده است که هیچ ارزش و بهایی ندارد و تنها میتوان به این نکته اشاره کرد که اطلاعات این فرد به اندازه ای محدود است که ایشان تصور می فرمایند که ابوعلی سینا و ابوریحان به میل خود کتابشان را به عربی به رشته تحلیل درآورده اند، غافل از اینکه این دانشمندان گرانقدر در زمانی می زیسته اند که ایران در اشغال اعراب بود و خلفای عرب با تمام وجود با فرهنگ ایرانی به تقابل برخواسته بودند. طبق اسناد تاریخی، تمامی دانشمندان باید کتابهای خود را به عربی نوشته و نسخه ای از آن را به مرکز خلافت در بغداد ارسال مینمودند.

چه میتوان در پاسخ به فردی گفت که چنین از خود بیگانه است و از نیاکانی که فرهنگ و تمدن ما را بنا نهاده اند ابراز بیزاری و تنفر می کند؟ و متاسفانه بسیارند افرادی از این دست در دستگاه حکومتی و مذهبی ایران که با فرهنگ و تمدن خویش بیگانه اند و آمال و آرزوهای خود را در پیوند اخوت با اعراب، حتی به قیمت نابودی تمدن ایرانی می بینند. آیا با وجود چنین به ظاهر ایرانیانی که در واقع "عرب شیفته" هستند، میتوان به کشورهایی چون چین که به دنبال منافع خود هستند گلایه کرد؟ آیا میتوان به افرادی چون شیخ آل نهیان و سایر امیران کشورهای حوزه خلیج پارس خرده گرفت که چرا چنین اقدامات مذبوحانه ای را پیگیری میکنند؟


از دشمنان برند شکایت به دوستان                 چون دوست دشمن است، شکایت کجا بریم




دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, |

 

 



دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, |

 

5 واقيت بامزه زندگي

يك فرزند داشتن شمارا تبديل به يك پدر و مادر ميكند.

دو فرزند داشتن شما را تبديل به يك داور ميكند.

ازدواج رابطه اي است كه در آن هميشه حق با يك نفر است و ديگري هميشه شوهر است.

نميتوانيد عشق را بخريد ولي بهاي سنگيني برايش ميپردازيد.

زن و شوهر هميشه با هم توافق ميكنند:شوهر ميپذيرد كه اشتباه كرده و زن كاملا با او موافق است.

زبان ما،زبان مادري ناميده ميشود،چون پدر هيچگاه فرصت صحبت كردن پيدا نميكند.!



یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, |

 

لیست کارهایی که فقط در ایران انجام میشه (طنز جدی!)

**********

فقط در سریال های ایرانیه که آدم خوباش فقیرند و پر از اعتقاد و آدم بداش پولدارند و دزدند و به هیچ وجه آدم ها نمی تونند هر دو خصلت را داشته باشند
.
.

فقط یک خواننده زن ایرانی، این نبوغ رو داره که با لباس شب بتونه تو کوه و کمر آواز بخونه
.
.

فقط یک پسر ایرانیه که بعد از ازدواجش تازه بیاد دوران شیرخوارگیش میوفته و به مادرش وابسته میشه
.
.

فقط یک فروشنده ایرانیه که اگه وارد فروشگاه بشی و مثلا یک پیراهن را ازش بخوای بیاره تا پرو کنی میگه “اگه میخری بیارمش
.

!


.

فقط در ایرانه که بعد از یک تصادف ساده ممکنه قتل اتفاق بیوفته
.
.

فقط خانمهای ایرانی هستند که دچار عارضه پوستی هستند و رنگ پوست صورت با گردنشون ۶ درجه فرق میکنه
.
.

فقط در ایرانه که داشتن زن با ۷،۸ تا دوست دختر امری اجتناب ناپذیره
.
.

فقط در عروسی ایرانیه که تعداد بچه ها از تمام میهمان ها و خدمه بیشتره
.
.

فقط یک مرد ایرانیه که مامانش رو بیشتر از زنش دوست داره
.
.

فقط در رستوران ایرانیه که تو بجای معاشرت با کسایی که باهاشون اومدی، بر و بر میز روبروت رو نگاه میکنی
.
.

فقط یک خانم ایرانیه که توی /س/و/پ/ر/ مارکت، سلمونی، مهمونی، صف مرغ و تخم مرغ، کفش پاشنه ۲۵ سانتی میپوشه
.
.

فقط در ایرانه که توی مهمونی، آدمها بجای معاشرت کردن و شاد بودن فقط به دنبال ایراد گرفتن و سوژه کردن هستند!
.
.

فقط در ایرانه که تا یه مهمون خارجی میاد سریع دور و برش جمع می شن و می پرسن اجاره خونه اون ور آب چقدره؟
.
.

فقط یک پدر بیچاره ایرانیه که مجبوره خرج بچه هاشو تا زنده است بده بعد هم بگن بیچاره سنی نداشت سکته کرد!
.
.

فقط در ایرانه که ابروی دختراش ۶ خط بالاتره
.
.

فقط در ایران بعد از طلاق، زنه فاسد بوده و مرده دیوانه!
.
.

فقط یه دختر ایرانی این استعداد رو داره که توی گرمای تابستون چکمه بپوشه و توی سرمای زمستون صندل
.
.

فقط یک ایرانیه که توی رستوران بعد از خوردن غذاش درخواست ظرف یکبار مصرف میده تا ۲ لقمه باقیمونده غذاشو ببره خونه چون فکر میکنه پول داده
.
.

فقط یک ایرانیه که تو رستوران سالاد را شخم میزنه و قبل از اینکه غذا رو براش بیارن سیر میشه
.
.

فقط یک پدر و مادر ایرانی هستند که چه بچشون ۴ سال داشته باشه چه ۴۰ بازم این اجازه را دارن که حتی به آب خوردن بچشون نظارت کامل داشته باشن
.
.

فقط ایرانی ها هستند که معتقدن که هنر، فقط و فقط نزد خودشونه
.
.

فقط ایرانی ها هستند که در فرودگاه ها یه ۴۰/۵۰ کیلو اضافه بار دارن
.
.

فقط یک خانم ایرانی میتونه که در یک استخر هتل ۵ ستاره با گن و لباس زیر بیاد تو آب چون فکر میکنه هر گردی گردوست
.
.

فقط ایرانیها هستند که باز هم در رستوران همون هتل دوربین بدست از غذا و همه توریستهای دیگه در حال خوردن غذا بدون اجازه فیلم میگیره تا به همه بگه من کجا بودم
.
.

فقط در اداره های دولتی ایرانه که هیچ وقت حق با مشتری نیست و هر یک از کارکنان خود مدیر کل آن اداره هستند و در ضمن به نشانه خاکی بودن کفشهاشونو زیر میز پارک میکنند و با دمپایی در اداره میچرخه.
.
.

فقط در اداره های دولتی ایرانه که امکان داره پرونده های شما گم بشه.
.
.

فقط در ایرانه که پسر به پسر تیکه میندازه تا پیش دوست دخترش کلاس بزاره!
.
.

فقط یک ایرانی هست که پیش از یاد گرفتن کامپیوتر، می تونه فیلتر رو دور بزنه



یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, |

 

مایک ادموند عکاس و هنرمند با به اشتراک گذاشتن عکس جدیدی برای خود در فیسبوک توانست تا خود ر در یک به شهرت جهانی برساند.او عکسی مفهومی از خود گرفته و با نوشتن جمله:اگر دقت کنید به تغییرات پی میبرید این شهرت را بدست آورد.این عکس بیش از ۶۰ هزار بار به اشتراک گذاشته شده است.

 

زیباترین عکس های منتشر شده در فیس بوک



یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, |

حکایت

 
 

 

داستان کوتاه

موشی در خانه صاحب مزرعه تله موش دید !

به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد .

همه گفتند : تله موش مشکل توست به ما ریطی ندارد !

ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید !

از مرغ برایش سوپ درست کردند !

گوسفند را برای عبادت کننده گان سربریدند !

گاو را برای مراسم ترحیم کشتند !

و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه میکرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد !!!



یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, |

 

جک تصویری

گاهی داستان این کرگدن، حکایت حال ما میشود؛
البته ما شاخی جلوی چشمانمان نداریم که همه جهان را در دو سوی یک شاخ ببینیم
اما ذهنمان پر است از پیشفرض ها و پیش داوری ها…

همه ما تصور می کنیم که بی طرفانه قضاوت می کنیم و منطبق با واقع…ا
مثلِ همین کرگدنِ رئالیست!
مثل او تصور می کنیم، که میانِ همه جهان شاخی است زیبا و جهان دو نیمه است:

نیمی این سوی شاخ، نیمی آن سوی شاخ!
غافل از اینکه به ذهنمان عینکی است، نادیده!
عینکی که پیش فرض های ذهنمان در جلو چشم هایمان قراره داده.
سخت است کنار گذاشتن پیش فرض ها و دیدن آن چه واقعیت دارد



یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, |

 

از پائلو کوئیلو

در فولكلور آلمان ، قصه اي هست كه این چنین بیان می شود :

مردي صبح از خواب بيدار شد و ديد تبرش ناپديد شده . شك كرد كه همسايه اش آن را دزديده باشد ، براي همين ، تمام روز اور ا زير نظر گرفت.

متوجه شد كه همسايه اش در دزدي مهارت دارد ، مثل يك دزد راه مي رود ، مثل دزدي كه مي خواهد چيزي را پنهان كند ، پچ پچ مي كند ،آن قدر از شكش مطمئن شد كه تصميم گرفت به خانه برگردد ، لباسش را عوض كند ، نزد قاضي برود و شكايت كند.

اما همين كه وارد خانه شد ، تبرش را پيدا كرد . زنش آن را جابه جا كرده بود. مرد از خانه بيرون رفت و دوباره همسايه اش را زير نظر گرفت و دريافت كه او مثل يك آدم شريف راه مي رود ، حرف مي زند ، و رفتار مي كند .

پائلو کوئیلو

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که

ما انسانها در هر موقعیتی معمولا آن چیزی را می بینیم که دوست داریم ببینیم



یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, |

 

آقایان :

1- با ماشین میرن به بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک.

2- کارت رو داخل دستگاه میذارن.

3- کد رمز رو میزنن، مبلغ درخواستی رو وارد میکنن.

4- پول و کارت رو میگیرن و میرن.

خانم ها :

1- با ماشین میرن دم بانک.

2- به خودشون عطر میزنن.

3- احتمالاً موهاشون رو هم چک میکنن.

4- در پارک کردن ماشین مشکل پیدا میکنن.

5- در پارک کردن ماشین خیلی مشکل پیدا میکنن.

6- بلاخره ماشین رو پارک میکنن.

7- توی کیفشون دنبال کارتشون میگردن.

8- کارت رو داخل دستگاه میذارن، کارت توسط ماشین پذیرفته نمیشه.

9- کارت تلفن رو میندازن توی کیفشون.

10- دنبال کارت عابربانکشون میگردن.

11- کارت رو وارد دستگاه میکنن.

12- توی کیفشون دنبال تیکه کاغذی که کد رمز رو روش یاداشت کردن میگردن.

13- کد رمز رو وارد میکنن.

14- ۲دقیقه قسمت راهنمای دستگاه رو میخونن.

15- کنسل میکنن.

16- دوباره کد رمز رو میزنن.

17- کنسل میکنن.

18- مبلغ درخواستی رو میزنن.

19- دستگاه ارور (خطا) میده.

20- مبلغ بیشتری رو درخواست میکنن.

21- دستگاه ارور (خطا) میده.

22- بیشترین مبلغ ممکن در خواست میکنن.

23- پول رو میگیرن.

24- برمیگردن به ماشین.

25- آرایششون رو توی آینه عقب چک میکنن.

26- توی کیفشون دنبال سویچ ماشین میگردن.

27- استارت میزنن.

28- پنجاه متر میرن جلو.

29- ماشین رو نگه میدارن.

30- دوباره برمیگردن جلوی بانک.

31- از ماشین پیاده میشن.

32- کارتشون رو از دستگاه عابر بانک بر میدارن. (حواس نمیذارن برای آدم)

33- سوار ماشین میشن.

34- کارت رو پرت میکنن روی صندلی کنار راننده.

35- احتمالاً یه نگاهی هم به موهاشون میندازن.

36- میندازن توی خیابون اشتباه.

37- برمیگردن.

38- میندازن توی خیابون درست.

39- پنج کیلومتر میرن جلو.

40- ترمز دستی رو آزاد میکنن. (میگم چرا اینقدر یواش میره)

 



یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, |